FAQ

Algemeen

Bij Pak Boli betaal je 1 vaste prijs en is het niet afhankelijk hoeveel je eet. Voor gasten met een bewijs van maagverkleining doen wij een tegemoetkoming en hanteren de prijs voor 65+.
Ja, voor bedrijven en instellingen is dit mogelijk. U dient vooraf een e-mail (vanuit het bedrijf) te verzenden met hierbij een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel of een bestelorder van het bedrijf. U ontvangt dan een formulier per mail, die u per ommegaande invult. Op de dag zelf dient degene de mail uit te printen of een een visitekaartje mee te nemen op naam, van het bedrijf. Hou wel rekening mee dat wij 10 euro kosten vragen indien de rekening van het diner minder is dan 150 euro. Overigens wordt de 10 euro geschonken aan een goed doel.
Wij hebben onze eigen cadeaubonnen van 5, 10 en 20 euro. Deze kunt u besteden bij afhalen, restaurant, bezorgen. Helaas accepteren wij geen andere cadeau bonnen.
U kunt pinnen of contant betalen. Helaas is het niet mogelijk om met een creditcard te betalen.
Wij doen er alles aan om de prijs, kwaliteit en sfeer te bewaken, desondanks zijn alle tips en suggesties, klachten of kritiek punten van gasten zeer welkom! Wij stellen het zeer op prijs als u suggesties, klachten zo gauw mogelijk doorgeeft, zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Mails kunt u middels het contactformulier en natuurlijk kunt u ook telefonisch contact op nemen via 0181 620633.

Restaurant

In het algemeen hanteren wij de regel samen uit, samen thuis. We kunnen de rekening delen door het aantal personen en deze afzonderlijk afrekenen. In uitzonderlijke situaties, kunnen wij afzonderlijk rekeningen bijhouden, maar moet dit duidelijk en ruim van te voren worden doorgegeven aan ons en ook moet er een aanspreekpunt zijn in het gezelschap voor de juiste totale afrekening van het gehele gezelschap.
Helaas is het niet mogelijk om huisdieren mee te nemen.

Bezorgen

Ja, dat is mogelijk. Uiteraard proberen zoveel mogelijk op tijd te koken voor u en doen wij 's middags al veel voorbereidingen, maar soms kan het voorkomen dat het langer duurt dan u gewend bent door meer drukte dan verwacht. Voor bezorgen is de aangegeven tijd een richtlijn en kan een afwijking van zowel 20 minuten vóór als ná de aangegeven tijd worden afgeleverd bij u thuis (voor feestdagen zoals kerst, nieuwjaarsdag, moeder- en vaderdag, kan het zelfs 30 minuten zijn). Bij afhalen doen wij proberen tijdig uw bestelling af te leveren en probeert onze keuken – afhankelijk van de drukte- zo goed mogelijk te timen om uw gerechten klaar te maken. Elke gerecht wordt vers gemaakt en zijn . En daarnaast zijn we afhankelijk van de drukte op de weg en in de keuken.
Nee, helaas leveren wij geen patat en snacks mee met de bezorging. De reden hiervoor is dat de kwaliteit van patat en snacks heel snel achteruit gaat bij het bezorgen. Wel kunnen wij het voor u klaarzetten en kunt deze ophalen bij ons. We zullen de patat en snacks alvast voorbereiden, en maken dit af wanneer u bij de afhaalbalie bent en hoeft u minder lang te wachten.

Reserveren

Het is vaak druk in het restaurant. Wij maken de planning definitief kort te voren. Pas daarna dan weten met welke zaal (beneden- of bovenverdieping) wij opengaan en in welke volgorde de zalen opengaan. Wel proberen wij uiteraard rekening te houden met de opgegeven voorkeuren.
Nee, tenzij nadrukkelijk door ons aangegeven bij het reserveren, geldt er geen eindtijd. Uitzondering hierop zijn wel dagen zoals, kerstavond, kerstdagen, moeder- en vaderdag. Op deze dagen hebben wij zittingen. Uiteraard wordt u hiervan op de hoogte gesteld bij het reserveren.
Alle gerechten worden vers voor u bereid. Als het niet druk is, dan willen vanzelfsprekend wij uw gerecht aanpassen. Echter in de spitstijd op drukke dagen (vaak weekend en feestdagen, tussen 1700-1830 ) kan het behoorlijk druk zijn, en is het niet mogelijk om uw gerecht aan te passen, omdat wij 100% zeker willen zijn dat wij geen fouten maken met uw gerecht en u zeker krijgt waar u om vroeg. Wij adviseren u voor of na de spitsuren uw bestelling te maken. Overigens kunnen de samenstelling van de vaste menu's niet worden gewijzigd. Informeer bij het bestellen.
In het buffet zijn er diverse vegetarisch gerechten, en hebben wij voor het wokken een ruime assortiment aan groente en tofu waaruit u kunt kiezen.
Je kunt prima eten bij ons, echter is het raadzaam om dit bij het reserveren door te geven, zodat wij de betreffende informatie voor u klaar hebben staan. Overigens blijft er een risico bestaan voor kruisbesmetting